Trouwfoto's gezocht!

28 augustus 2018

Getrouwd in het oude stadhuis van Rijswijk?

Het leegstaande stadhuis aan de Generaal Spoorlaan is weer in het nieuws. De gemeente wil het nieuw leven inblazen als Huis van de Stad. Museum Rijswijk werkt daarom aan een tentoonstelling over de geschiedenis van dit markante gebouw, die vanaf het najaar te zien zal zijn.Talloze Rijswijkers zijn in het stadhuis geweest voor allerlei zaken, zo ook voor de belangrijkste dag in hun leven: de huwelijkssluiting. Voor de tentoonstelling zoekt Museum Rijswijk foto’s van bruidsparen die in het stadhuis zijn getrouwd. Op de foto moet, behalve het bruidspaar, ook iets van het stadhuis te herkennen zijn. Wilt u meewerken aan de tentoonstelling, mail dan uw trouwfoto (met relevante data) naar arjankwakernaak@museumrijswijk.nl.