Grondgriezels maken op de Groenmarkt

1 oktober 2019

Kom je ook grondgriezels maken?

Wist je dat er in de grond heel veel beestjes leven? Wel miljoenen! Sommige zijn te klein om met je ogen te zien en met je handen te voelen. Ze zorgen ervoor dat er voedsel, lucht en water in de bodem komt. En dat is goed voor de planten. Het lijken grondgriezels maar het zijn eigenlijk bodemschatjes. Op zaterdag 5 oktober komt Jan de Compostbakker naar het Museum van Rijswijk. Hij neemt zijn Compostcirus mee. Je gaat op zoek naar een wilde tijger(worm), beestjes die ademen met hun boek en monsters met miljoen poten. Daarna mag je je eigen leuke, nuttige grondgriezel maken. Kom je dan ook op zaterdag 5 oktober tussen 12.00 – 14.00 naar het plein van het museum? Het is helemaal GRATIS! Zien we je daar!

Meer weten? Klik hier!