Fotografeer je leven thuis tijdens isolatie!

14 april 2020

Fotografeer je leven thuis tijdens isolatie!
Stay behind closed doors

Oproep kunstenaar Ian Berry

De Britse kunstenaar Ian Berry (1984) verovert de kunstwereld met zijn virtuoze collages die hij maakt van denim. Eind van dit jaar laat Museum Rijswijk zijn werk in een grote solotentoonstelling zien.
Net als op jou, het museum en iedereen om ons heen heeft de corona pandemie een enorme invloed op zijn dagelijks leven. Berry doet een wereldwijde oproep om deze bijzondere periode thuis vast te leggen met een foto. Hij werkte al aan een een project genaamd Behind closed doors en heeft dit gewijzigd in Stay behind closed doors.
Tijdens de tentoonstelling zal een selectie van de ingezonden foto's te zien zijn in Museum Rijswijk.

Doe je mee?

Kijk voor de spelregels en zijn werk op: https://www.ianberry.org/staybehindcloseddoors

Voor vragen of reacties: educatie@museumrijswijk.nl.

IAN BERRY
28 NOVEMBER 2020 | 4 APRIL 2021