Pers

Arti Shock 2019

PERSBERICHT

Van 19 tot en met 27 oktober is in Museum Rijswijk de Arti Shock tentoonstelling 2019 te zien.

Het ledenbestand van Arti Shock bestaat uit schilders, tekenaars, beeldhouwers, fotografen en edelsmeden. Gemiddeld nemen 50 kunstenaars deel aan deze jaarlijkse tentoonstelling. Met elkaar zorgen zij voor een kleurrijke en afwisselende expositie die een goed beeld geeft van de diversiteit binnen Arti Shock maar ook wat er op dit moment aan beeldende kunst in Nederland wordt gemaakt.

Een vakkundige jury beoordeelt alle ingezonden werken en bepaalt vervolgens aan wie de felbegeerde Arti Shock prijs zal worden toegekend. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de opening van de tentoonstelling. Deze vindt plaats op vrijdag 18 oktober om 16 uur en wordt verricht door Johanna Besteman, wethouder cultuur van de gemeente Rijswijk.

Openingstijden: dinsdag t/m zondag van 11-17 uur; maandag gesloten.

www.museumrijswijk.nl

www.galerie-arti-shock.nl